Najčastejšie kladené otázky
Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?
Áno. Vybavovanie takejto objednávky sa však môže výrazne predĺžiť, najmä kvôli dlhším dodacím dobám Slovenskej pošty pre zásielky do zahraničia. Taktiež je s tým spojené výrazne vyššie poštovné, ktoré je Vám účtované vždy podľa aktuálneho cenníka Slovenskej pošty alebo kuriérskej spoločnosti. Spôsoby platby sú taktiež obmedzené: na dobierku tovar posielame len do Českej republiky, treba však počítať s poštovným + poplatok za dobierku. Pre zahraničné objednávky odporúčame spôsob platby CardPay (on-line úhrada kartami VISA, EuroCard / MasterCard), pri ktorom Vám okrem samotného poštovného nevznikajú žiadne ďalšie náklady.
Poskytujete nejaké zľavy?
Áno. O zľavách informujeme formou mailu. Zľavy sú prípadne uváddzané priamo v eshope pri tovare.
Čo je darčeková poukážka? Ako je možné ju získať?
Darčeková poukážka je kód, po zadaní ktorého je na objednávku uplatnená zľava vo výške sumy poukážky. Darčekové poukážky je možné aj kúpiť.
Ak je pri tovare uvedené, že posielate do 7 dní, znamená to, že do 7 dní budem mať knihu doma?
Doba dodania, ktorá môže byť pri každom tovare iná, je vždy orientačná. Znamená, do koľkých dní knihu odovzdáme doručovacej spoločnosti (pošta, kuriér). K tejto dobe teda treba pripočítať 1-3 pracovné dni, koľko trvá doručenie Vašej zásielky.
Musím nakúpiť nad určitú hodnotu?
Nie. Na eshope nie je stanovená minimálna suma objednávky. Pokojne si môžete kúpiť aj len 1ks. (Avšak vzhľadom na poplatky za doručenie je vždy výhodnejšie objednať si naraz viac kusov.)
Uvádzate ceny vrátane DPH?
Áno. Všetky ceny uvedené na stránke sú vrátane príslušnej DPH (20% na tovar, ak nie je na faktúre uvedené inak). Sme platcovia DPH, ak ste teda firma, môžete si uplatniť vrátenie DPH a dať do nákladov, ktorá súvisí s predmetom vášho podnikania.
Platím poštovné, balné?
Poštovné je účtované podľa Vašej objednávky. Cenu určuje počet balíkov a forma doručenia:
Cena je konečná a v cene je DPH, mýtny poplatok, palivový príplatok, sledovanie zásielky cez internet, druhý pokus o doručenie. Balné neúčtujeme.
Nedarí sa mi prihlásiť. Čo mám robiť?
V prvom rade je potrebné, aby ste u nás mali vytvorené konto (registráciu). Ak ste zabudli Vaše heslo, môžete si ho nechať poslať na Vašu e-mailovú adresu. A ak už nič z toho nepomôže, stále sme tu pre Vás. Kontaktujte nás.
Máte ďalšie otázky? Nech sa páči, sme tu pre Vás! Spýtajte sa na viď kontakty!
Novinky
Aby ste zostali informovaný o našich najnovších ponukách zadajte e-mailovú adresu, na ktorú si želáte ich zasielanie.
Pri registrácií sa Vám služba aktivuje automaticky
Ak nieste zaregistrovaný, je nutné potvrdiť odoberanie aktivačním linkom, ktorý Vám zašleme na zadanú e-mailovú adresu.
Odkazy